اس ام اس جالب برای بچه
نوشته شده توسط : شاهین ناجا

تنها چیزی که می تواند در اوج لذت از زندگی ، خواب را از چشمان قشنگت برباید فقط یک چیز است
جیش !!!

*****************************************************

  \/\/
(='o'=)
 (")(")

من پیشی ملوسم ، اومدم تو رو ببوسم .


*************************************************


امیدوارم با آمدن پاییز هر یک برگ که میافته یک دونه از غمهای دلت کم بشه

و دیگه هیچوقت ناراحت نباشی . . .


*************************************************

آب نخواسته دادن همیشه مراد نیست ، گاه آب می دهند تا قربانی ات کنند . . .

*************************************************

کودکی که گناه خویش را بدون پرسش ما به گردن می گیرد در حال گذراندن

نخستین گام های قهرمانی است . . .


*************************************************


برای داشتن چیزی که تا به حال نداشتی ، کسی باش که تا به حال نبودی . . .


*************************************************

میدونی سلول های مغزت چقدره!؟

یکی؟

دوتا؟

100تا؟

شایدم هزار تا ، شاید هم به میلیون برسه شاید هم به میلیارد ، شاید هم اصلا سلول نداشته باشی! چون نمیدونی من الان سرکارت گذاشتم!!!


*****************************************************

همیشه با کسی رفاقت کن و دوست باش که وقتی دعوات شد زورت بهش برسه و بتونی بزنیش!!!


******************************************************

سه نفرتو قلب من جا دارن :

۱-خدا

۲-مادرم

۳-پدرم

آخى تونیستى!!؟


********************************************************


اگه امشب خیس شدی نترس، جیش نکردی!

من برات یه دریا بوس فرستادم !!!


********************************************************

عشق ... سرکاریه
محبت ... تظاهره
مهربونی ... مسخرست
وفا ... مرده
عهدوپیمان ... دلخوشیه
عاطفه ... تموم شده
 مهر... مدرسه ها بازمیشه

*********************************************************


گویند مرگ سخت است و سخت تر از مرگ انتظار برای پیامک من

 ،

خیلی انتظار کشیدی آره ؟


*********************************************************


اتل متل صفاتو ؛ دلم كرده هواتو ؛ الهى زود ببينم ؛ صورت مثل ماتو


*********************************************************

یکی یه دویست تومنی پیدا میکنه که وسطش سوراخ بوده،

میگه: ای بابا! اینم از شانس من، وسطش گوشه نداره!


*********************************************************

دغدغه های پسر جوان:کار ندارم - پول ندارم - سربازی نرفتم - ماشین وخونه ندارم - و ...

دغدغه های دختر جوان : لاک ناخونم پاک شده - مهری سرویس طلا خریده -

دخترخاله ام ماشین داره - مامان غذای خوب نمی پزه - عروسکمو هنوز نخوابوندم !


***********************************************************

امروز سالروز تولد پت و مته

تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو !

************************************************************

خدایا به هر که دوست میداری بیاموز که اس ام اس ۱۵ تومان بیشتر نیست

و به هر که بیشتر دوست میداری بیاموز که ارزش یک دوست بیش از ۱۵ تومان است !

(شریعتی۲۰۱۰)

************************************************************

می گن مردهای مجرد کمتر از مردهای متاهل عمر می کنند

اما مردهای متاهل بسیار بیشتر از مردهای مجرد آرزوی مرگ میکنن!


***********************************************************


به خاطر یافتن مقصر ، زندگی ات را تلخ و سیاه نکن.

بگذار آن چه در پایان یک عشق به جای میماند

خاطرات خوش باشد

***********************************************************


عر عر عر ، به من میگن خر ، یه عمره که خر هستم!
همیشه باربر هستم! خری که میگن من هستم !
گوشی موبایل به دستم ، در حال خوندن هستم!




:: برچسب‌ها: اس ام اس جالب برای بچه ,
:: بازدید از این مطلب : 562
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 7 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
* قاصدك * در تاریخ : 1389/8/4/2 - - گفته است :
آب نطلبيده همیشه مراد نیست ، گاه بهانه ايست كه قربانی ات کنند . . .

فكر كنم درستش اينه

/weblog/file/img/m.jpg
آجی سحرک در تاریخ : 1389/7/8/4 - - گفته است :
سلام داداشی جونم خدارو شکر که خوب شدی یه عالمه خوشحال شدم
من که بی کارمو علاف در حال حاضر
کاری سراغ نداری واسم

/weblog/file/img/m.jpg
سحرک در تاریخ : 1389/7/8/4 - - گفته است :
سلام داداشی جونم
چی شده چرا مریض شدی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: