نوشته شده توسط : شاهین ناجا

یادت باشه توصحرای قلبم تو تنها شتری!!!!

 

تا حالا با گوهر جمله ساختی؟ 
. .
نه؟
. . 
بازم نه؟
. .
خوب من برات میسازم تو ادم گو هر چی اس ام اس میدی تکراریه !

 

3
3
3
برو پايين سر كار نيستي !
3
3
3
يه كم ديگه بري ميرسي باور كن سر كار نيستي!
3
3
3
3فارشي دوست دارم!!!

 

چشمهای درشت و زیبایت را که به من میدوزی و با لبهای زیبا آواز می خوانی، احساس می کنم که بیش از همیشه

 عاشقت هستم، تو زیباترین قورباغه ی این برکه ای

 

آمدی جانم به قربانت
.
.
.
.
ولی فعلا برو

 

a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t
 123456789*
خدا رو شكر همه ي دكمه هاي گوشيم سالمن

 

ميخوام برم موز بخرم. ميدوني چه ماركي خوبه.
ميدوني
ميدوني
نميدوني
عيب نداره از يه ميمون ديگه ميپرسم !



 

کاش مي توانستم همچون پرنده اي پروبال شکسته باشم... تا در کنج قلبت خانه اي بسازم... تا آنفولانزاي

 مرغي بگيري، بميري...

 

خيلي حالم بده. نميدونم چي كاركنم. تصادف كردم, شونم شكسته.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دارم ميرم يه برس بخرم.

 

اگه يه روزي بري سفر بري ز پيشم بي خبر............ ......... فقط سوغاتي يادت نره

 

و زیبا تو ماه تو بی نظیر تو جزاب تو بهترین تو مهربون تو یه فرشته تو دوست داشتنی
............ ... ولی من چی؟ یه ادم خالی بند!!!

 

فردا فصل پشم چيني گوسفندانه شب زود بخواب صبح اولين نفر باشي !

 

همه راست ميگفتن كه تو آدم دو رويي هستي.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
يه روت ماهه, يه روت گل

 

1,2,3,4,5,6, 7,8,9,10
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آفرين منگل فردا abc كار ميكنيم.

 

به اندازه چشمام دوستت دارم
.
.
.
.
.
ارادتمند موش كور

 

به اندازه موهاي سرم دوستت دارم، به اندازه موهاي ريخته شده ام عاشقتم، به مقدار دفعه هايي كه شونه

 كردم بهت وفادارم شناختي؟
.
.
.
.
.
منم منم حسن كچل

 

تو مثل خورشيد هستي . مي دوني چرا؟ چون با همون نگاه اولت مي شد فهميد كه از پشت كوه اومدي !




:: موضوعات مرتبط: جوک خنده دار , ,
:: بازدید از این مطلب : 1098
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 7 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: