خاطرات نکیر و منکر
نوشته شده توسط : شاهین ناجا

 

این ها تنها بخشی از خاطرات جناب نکیر هنگام کار است .  دکتر نکیر اعلام کرده به زودی مجموعه کامل از خاطرات خود را که حاوی صحبت با هنرمندان ، بازیگران ، خوانندگان ، ورزشکاران ، سیاسیون ، و... را منتشر خواهد کرد.

 

 

نام و نام خانوادگی : علی محمدی

نکیر : من ربک ؟

- مممممممتفکر . سوال بعدی

نکیر : من ربک ؟

- میخوام از گزینه مقایسه استفاده کنم

نکیر : من ربک ؟

- ای بابا من فامیل تهیه کننده ام بابا

نکیر : اها ... بیا برو تو بهشت

 

 نام و نام خانوادگی : بایرام تبریزی اصل تهرانی

نکیر : من ربک

- هاه؟

نکیر : من ربک؟

- هاه؟

نکیر : ترچ سن؟

- هه دای

نکیر : ها ، چخ ساقولاسان . بویروز بویروز ... اده منکر گل ، همشهری گلدی

 

 نام و نام خانوادگی : علی کوچولو 2 ساله از اصفهان

نکیر: من ربک ؟

- ادوبابانا

نکیر : من ربک ؟

- گوگوگالی

نکیر : من رببببببببببببببببببببببببببببک عصبانی؟

- اواااااااااااااااااااااااااااغ اواااااااااااااااااااااااااااااااغگریه

نکیر : نه نه غلط کردم . بیا برو بهشت . آهای یکی بیاد اینو ببره بهشت .

 

  

نام و نام خانوادگی : شیخ قزوینی

نکیر : استرسای بابا من ... بخورم سوالی داشته باشم بفرمایید بفرمایید بهشت

 

 

نام و نام خانوادگی : حاج کربلایی جواد بازاری معروف به عبدالباسط محل

نکیر : من ربک؟

- الله

نکیر : احسنت . من نبیک ؟

- الله الله

نکیر : الله؟ من نبیکککککککککککککعصبانی؟

- الله الله احسنت یا شیخ

نکیر : من نبیککککککککککککککلافه؟

- الله احسنت

نکیر: ای بابااااااااااا بیا بیا تو هم برو بهشت

 

 

نام و نام خانوادگی : سیدنی پولاک

نکیر : من ربک ؟

- وات؟

نکیر : من ربک ؟

- وات دو یو سی؟

نکیر : مممممم ، منکر گل ترجمه اله

آهای

هشکیم یخدی؟

ای بابا

تو هم که سیدی نمیشه بهت چیزی گفت

بیا بیا تو هم برو بهشت

- وات

نکیر : ای درد ای زهر مار ... گِت آی ام ویندوز اوکی.. ایت دای

  

نام و نام خانوادگی : پارمیدا سرابی معروف به پارمیدا جون

نکیر : من ربک ؟

- جونم؟

نکیر : من ربک

- ااا آقا خواهش میکنم مزاحم نشین

نکیر : من ربک؟

- گمشو کثافت عوضی

منکر : آقا چرا مزاحم خانم میشی .. شما کی هستی؟ به چه حقی مزاحم میشی

نکیر : ااِ... منکر تو اومدی اتفاقا یه خارجیه همین الان..

منکر : دستت رو بکش . دهنت رو ببند

نکیر : چرا چشمک میزنی ؟

منکر : خفه شو من کی چشمک زدم . بزنم اینجا چپ و راستت کنم؟ خجالت نمیکشی به خانم محترم اینجوری برخورد میکنی. برو دیگه پیدات نشه ها..

- اقا دستتون درد نکنه، واقعا نمیدونم چجوری جبران کنم

منکر : خواهش میکنم خانم کاری نکردیم ، وظیفه بود .. این حرفا چیه .. وقت دارین یه قهوه باهم بخوریم قلب

نکیر : تعجب؟

 

  

نام و نام خانوادگی : دکتر سیما چهره نما فوق تخصص زیبایی

نکیر: من ربک ؟

- چی ؟

نکیر : هیچی .. یه لحظه صبر کنید بیام جلو تر.. گوشتون رو بیارین...ببخشید من از این قیافه ترسناک خوشم نمیاد اگه بخوام قیافم مثل نیکول کیدمن بشه چقدر میشه؟

  

نام و نام خانوادگی : ژوغی بناپاغت

نکیر: من ربک ؟

- کوا ؟

نکیر : من ربک ؟ پلیز

- کامانتو تپل ؟ موآ ؟ ژوماپل ژوغی .. اِ توآ؟

نکیر : یکی بیاد اینو ببره تو بهشت کشت مارو

 

 

نام و نام خانوادگی : آدولف هیتلر

نکیر: تو هیتلری؟

- هالو ، ویگتس؟

نکیر: هالو خودتی ، میگم تو هیتلری؟

- بیتشون آن دایته لند ..اشلیبیدیش

نکیر : تو ... خوردی ، اگه تو هیتلری منم ناپلئونم . برو مارو فیلم نکن هالو خودتی . این مامور جهنم رو صدا کنید بیاد اینو ببره ..چی ؟ الان نیست؟ خیلی خب خودت بیا ببرش بهشت.فقط اینجا نباشه

 

 

 نام و نام خانوادگی : مقداد پایگاه معروف به بچه بسیجی

نکیر: من ربک ؟

- تو به چه حقی اینجا صد معبر کردی ؟ برگه ماموریتت کو؟ اون خانم که الان رفت تو باتو چه نسبتی داشت ؟ یه هفته که بازداشت خوابیدی حالت جا میاد ؟ فکر کردی میتونی هر گهی بخوری ؟ امثال تو جامعه رو به فساد میکشونن .. خدا نسل شما آشغالا رو برداره .. مرتیکه امپریالیسم. کافر. دوم خردادی. ملحد. خاتمی. ..میدم پوستت بکنند.

نکیر : هیپنوتیزم .

 .

.

.

.

ای بابا دیرم شد الان شیر تموم میشه .. دیگه حوصله ندارم ... آقایون خانمایی که واسه امروز موندن بیان برن بهشت .. عفو رهبری خوردین..

.

.

.

.

منکر : ای بابا نکیر افندی ، نه اولوپ؟

نکیر : هشنه

منکر : پس نیه بهشت هشکیم یخدی

نکیر : یخ .. جهنم هشکیم یخدی

منکر : کول با شوآ ، بهشت بو طرف دی !

نکیر: ها ؟ یالان؟

منکر : کپی اوغلی .....گل... باخ

نکیر : اوهو... ممم ببخشید




:: موضوعات مرتبط: داستانهای جالب , جوک خنده دار , ,
:: بازدید از این مطلب : 1460
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 6 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
m.j.j در تاریخ : 1390/11/11/2 - - گفته است :
ایولاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا.......... ....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: