اس ام اس عاشقانه مرداد ماه ۸۹
نوشته شده توسط : شاهین ناجا

خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم

 

 

شده در زندگی لیلای عشقم ، و من مجنون عشقش در دیارم

افسار دلم دست خدا بود چنین شد  / ای وای اگر دست خودم بود چه می شد ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 

مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت / گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد . . . ؟

ای عشق،  شکسته ایم، مشکن ما را / اینگونه به خاک ره میفکن ما را

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 

ما در تو به چشم دوستی می بینیم / ای دوست مبین به چشم دشمن ما را . . .

 

از نفرت تا علاقه یک محبت

از دشمنی تا دوستی یک لبخند

از جدایی تا پیوند یک قدم

از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
 اس ام اس عاشقانه  پيامك عاشقانه مسيج عاشقانه زيباترين اس ام اس هاي عاشقانه قشنگترين اس ام اس عاشقانه

من و تو
دور از هم می پوسیم
غمم از وحشت پوسیدن نیست
غمم از زیستن بی تو دراین لحظه پر دلهره اس

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس عاشقانه  پيامك عاشقانه مسيج عاشقانه زيباترين اس ام اس هاي عاشقانه قشنگترين اس ام اس عاشقانه

امشب بر شانه های دلم
کوله باری سنگینی می کند
کوله باری پُرِاز دلتنگی
دلم می شکند زیر بار این همه دلتنگی
روحم ولی در پی دلتنگی دیگر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس عاشقانه  پيامك عاشقانه مسيج عاشقانه زيباترين اس ام اس هاي عاشقانه قشنگترين اس ام اس عاشقانه
این بار

مینویسمت...

" تو " را میان اصطحكاك مداد و كاغذ

گیر خواهم انداخت

شاید اینگونه بشود تو را

" تجربه " كرد...!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 اس ام اس عاشقانه  پيامك عاشقانه مسيج عاشقانه زيباترين اس ام اس هاي عاشقانه قشنگترين اس ام اس عاشقانه

در من غم بیهودگیها می زند موج
در تو غروری از توان من فزونتر
در من نیازی می کشد پیوسته فریاد
در توگریزی می گشاید هر زمان پر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 اس ام اس عاشقانه  پيامك عاشقانه مسيج عاشقانه زيباترين اس ام اس هاي عاشقانه قشنگترين اس ام اس عاشقانه
از دوست به یادگار دردی دارم
کان درد به صد هزار درمان ندهم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 اس ام اس عاشقانه  پيامك عاشقانه مسيج عاشقانه زيباترين اس ام اس هاي عاشقانه قشنگترين اس ام اس عاشقانه


هر جا هستی یاد من باش! من که با یاد تو موندم،
پا به پای هر دقیقه از تو گفتم! از تو خوندم!
از تو که شرم سلامت لحظه هامُ زیرُ رو کرد!
با خداحافظ سردت چشم من به گریه خو کرد!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 اس ام اس عاشقانه  پيامك عاشقانه مسيج عاشقانه زيباترين اس ام اس هاي عاشقانه قشنگترين اس ام اس عاشقانه
قصیده می شوم اگر تو تشنه ی شنیدنی!
به اوج می رسم اگر، تو بی قرار ِ دیدنی!
بیا که درهوای تو، از نو نفس تازه کنم!
بیا که این حماسه را با تو پُر آوازه کنم!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 اس ام اس عاشقانه  پيامك عاشقانه مسيج عاشقانه زيباترين اس ام اس هاي عاشقانه قشنگترين اس ام اس عاشقانه

تو رو باید می شناختم که هزار تا چهره داشتی
روی احساس و دل من داشتی قیمت می گذاشتی
تو نتونستی بفهمی که وفا خریدنی نیست
چینی شکسته ی دل ، دیگه پیوند شدنی نیست

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 اس ام اس عاشقانه  پيامك عاشقانه مسيج عاشقانه زيباترين اس ام اس هاي عاشقانه قشنگترين اس ام اس عاشقانه


گفتی که بیا و از وفایت بگذر
از لهجه بی وفاییت رنجیدم
گفتم که بهانه ات برایم کافیست
معنای لطیف عشق را فهمیدم …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 اس ام اس عاشقانه  پيامك عاشقانه مسيج عاشقانه زيباترين اس ام اس هاي عاشقانه قشنگترين اس ام اس عاشقانه

هوا ترست به رنگ هوای چشمانت
دوباره فال گرفتم برای چشمانت
اگر چه کوچک و تنگ است حجم این دنیا
قبول کن که بریزم به پای چشمانت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 اس ام اس عاشقانه  پيامك عاشقانه مسيج عاشقانه زيباترين اس ام اس هاي عاشقانه قشنگترين اس ام اس عاشقانه

وقتی تو نیستی
نه هست های ما

چونانکه بایدند

نه بایدها…

مثل همیشه آخر حرفم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 اس ام اس عاشقانه  پيامك عاشقانه مسيج عاشقانه زيباترين اس ام اس هاي عاشقانه قشنگترين اس ام اس عاشقانه


تویی که دل نداری، منو تنها می ذاری!
تو سینه ت به جای دل یه تیکـّه سنگ داری!
من که حرفی ندارم! باز بگو: دوست دارم!
هنوزم قشنگه این دروغ تکراری!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 اس ام اس عاشقانه  پيامك عاشقانه مسيج عاشقانه زيباترين اس ام اس هاي عاشقانه قشنگترين اس ام اس عاشقانه

اشکهای من از غصه نیست

فقط...
چشمهای من خجالتیست
چشمانم به وقت دیدنت " عرق " میکند !

اما...

تو این را باور نکن...

غصه از اشکهای من میبارد...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 اس ام اس عاشقانه  پيامك عاشقانه مسيج عاشقانه زيباترين اس ام اس هاي عاشقانه قشنگترين اس ام اس عاشقانه

به اسم آشنایی رفاقتی به پا کردی

به نام اون رفاقت دیدی با من چه ها کردی

شدی درد و دوای من شدی مثل خدای من

شدی درد آشنای من شروع انتهای من

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: